Subject: Ed: [POTENTIAL PHISHING]Pöördumine nõu küsimiseks
From: "Liisu Tamm" <[email-masked]>
To: Tiia Õispuu <[email-masked]>
Date: Wed, 5 Jun 2024 15:25:11 +0300

Edastan registreerimiseks

Saatja: [email-masked]
<[email-masked]>
Saatmisaeg: kolmapäev, 5. juuni 2024 14:07
Adressaat: Liisu Tamm <[email-masked]>
Teema: [POTENTIAL PHISHING]Pöördumine nõu küsimiseks

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere, Liisu

Palun Teie praktilist arvamust “Täiskasvanute hoolekandeasutuse
tervisekaitsenõuded” määruse nr 58 §- 5   Ruumide koosseis ja üldnõuded
sätestatu kohta.

1.	Hoolekandeasutuse hooned projekteeritakse üldjuhul
1–2-korruselised. Enamate korruste puhul peab hoones olema lift.

Kolmekorruselises hoones plaanitakse tulevikus osutada hoolekandeteenust
ainult esimesel ja teisel korrustel. Kolmandal korrusel teenust esialgu ei
hakka osutama, kuid peale projekteerimist ja vastavate toimingute
teostamist rajatakse lifti ning seejärel esitatakse vastav taotlus
hinnangu andmiseks.

Mis võiks olla Teie seisukoht antud väljakutse lahendamisel? Kas on alust
arvata, et Terviseamet aktsepteeriks kahe korruse kasutust ning väljastaks
haldusakti väljaspoolkodu ööpäevaringse üldhooldusteenuse osutamiseks või
see on välistatud?

Ette tänades

Mihhail Denissov

Juhatuse liige

SA Narva-Jõesuu Hooldekodu

53971010; [email-masked]
<mailto:[email-masked]>